TENCERE'' de FİNCAN KEKİ




Çok pratik bu fincan kekleri daha önce de yapıp yayınlamıştım üzerinden zaman geçmiş. yenilensin tekrar hatırlayalım istedim. FİNCAN KEK
MALZEMELER:  
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 buçuk çay bardağı tozşeker
  • 2 çay bardağı un
  • 1 paketten biraz az kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı toz vanilya
  • 2 yemek kaşığı kakao       
  • YAPILIŞI:  
  • KEK hamurunu çırpıp yağladığım kahve fincanlarına paylaştırdım. 
  • fincanları tencereye dizip yarıya kadar ılık su doldurdum  
  • havlu ile tencerenın ağzını örtüp kapağı kapattım  
  • 20 dakika kapağı  açmadan orta ateşte kaynattım

Yorumlar

BAL TATLISI dedi ki…
benimde sıklıkla yaptığım bir kek.
fırın kekinden çok daha lezzetli oluyor.
ellerine sağlık arkadaşım
Nurşen Aksoy dedi ki…
Ayy bayıldımm.Hiç denemedim,mutlaka deneyeceğim..Çok merak ettim olacakmı diyee...