KAKAOLU CUPCAKE



MALZEMELER:

3 yumurta
1 bardak toz şeker
yarım bardak sıvı yağ
1 bardak yoğurt (süt-yoğurt karışık olabilir)
1 paket kabartma tozu
2-3 kaşık kakao
2,5 bardak un (kontrollü koyun)
ÜZERİ İÇİN:
Dr.Oetker şeftalili dream ole

YAPILIŞI:
Oda ısısındaki yumurtalar şeker ile çırpılıp diğer malzemeler eklenir ve cupcake kalıplarının yarısına kadar doldurulur 180 derecede 15 dk pişirilir.  
fırından çıktıktan sonra üzerleri düzgün olsun diye fırın kağıdının üzerine ters konup soğumaya bırakılır, soğuduktan sonra bıçak veya çay kaşığı yardımıyla ortasını oydum ben Nutelle koydum, isteyen çikolata eritip doldurabilir.
Üzeri için dremole yi üzerinde yazan süt miktarının daha azı ile koyu kıvamda çırptım, krema sıkacağı ile kapkeklerin  üzerini süsledim.

Yorumlar

Nurşen Aksoy dedi ki…
Dilekcim bu ne muhteşemlik böyle..Elimi uzatıp alasım geldi,çok güzel olmuşlar..Tablo gibi,insan yemeye kıyamaz..ellerine sağlık..
Ebru Küler dedi ki…
Çok güzel görünüyorlar cupcake yapmayı denemiştim ama başaramamıştım bir daha denerim artık :)Elinze sağlık