KIŞ HAZIRLIKLARI(devam)




turşularım şu anda oldu yemeğe başladık bile hatta yetmiyecek diye korkup geçen hafta 2 kavanoz daha kurdum hepimiz çok seviyoruz evde tarhana ve turşu varsa yeter diyorum,
tarifi daha önce vermiştim ama hatırlatmak amacıyla tekrar yazıyorum.
1 kilo su
3 kaşık turşu tuzu
1 fincan sirke
1 kaşık şeker
bu su miktarını turşunuzun miktarına göre fazlalaştıracaksınız örneğin 5 kiloluk kavanoza 3 kilo su-9 kaşık tuz-3 fincan sirke-3 kaşık şeker bunları kaynatıp sıcak sıcak kavanozlara turşu malzemelerinin üzerine döküp kapağını kapatacaksınız aşağı yukarı 20-25 gün sonra turşular hazır...


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım iyi geceler valla turşular enfes hele dolma olanlar bir kavanozonu alayım bari.
Bloğunu beğenmene çok sevindim,öptüm...
Adsız dedi ki…
selam.. dolma turşuya bayılırım.artık sende bolca olduguna göre kışın sana misafir olmak isterim:)eline sagık canım.iyi günlerde sevdiklerinle beraber yemen dilegiyle..sevgiler.
http://hunerlieller.net
made in funda dedi ki…
beceremedim gitti şu turşu kurmayı.neyseki annem var da yiyoruz.senin turşular da çok güzel olmuşlar canım.ama su miktarını litre ile verirsen daha iyi olur bence.sevgiler...
Adsız dedi ki…
Dilekciğim, harika turşular.. afiyetler olsun size..

öpüyorum yanaklarından