ALMAN PASTASI



BU ALMAN PASTASInın tarifini da çok sevdiğim komşum BANU'dan aldım,biz severek yedik arşivde farklı alman pastası tariflerim var bu da olsun istedim  işte tarif:  
MALZEMELER:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
2 bardak un
1 paket kabartma tozu
1 pk vanilya
KREMASI:
3 SU BARDAĞI SÜT
3 kaşık un
1 yemek kaşığı nişasta
1 yumurta
4 kaşık şeker
vanilya
1 kaşık tereyağ(ateşten aldıktan sonra)
YAPILIŞI:
oda ısısındaki yumurta ve şeker iyice çırpıldıktan sonra diğer malzemeler eklenir,yağlanmış kalıba dökülür( ben dibine yağlı kağıt kestiğim 22 cm kelepçeli kalıpta pişirdim) 190 derece de 25 dk kadar pişirilir.Hafif soğuyunca ortadan ip yardımı ile ikiye kesilip araya pişip - ılınan krema konur,pudra şekeri serpilerek servis yapılır.

Yorumlar

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki…
Ellerine sağlık canım nefis görünüyor:))Bende bayılırım Alman pastasına:))Sevgiler...
Merhaba Canım,
Ellerine sağlık pasta nefis görünüyorrr...Sevgilerimle,
yelda dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yelda dedi ki…
o kadar çok tarif bakmıştım ama en doğrusunu seçmişim, mükemmel oldu. teşekkürler :)