ELMALI BİSKÜVİ






bu tarifi  blogcu arkadaşlarımızdan  http://sagliklimutfak.net/etiket/elmali-biskuvi  tv de yapmıştı çok beğenmiştim birkaç kez yapmama rağmen fotoğraflayamamıştım çok pratik ve lezzeti bir bisküvi deneyin pişman olmazsınız.
MALZEMELER:
1 paket kare bisküvi(ben kakaolu kullandım)
2 elma
1 bardağa yakın ceviz içi iri kırılmış
tarçın
2 yumurta
1,5 çay bardağı şeker
2 çay bardağı un
kabartma tozu
pudra şekeri
YAPILIŞI:
bisküviler kare mini fırın tepsisine dizilir,üzerine elmalar ince ince dilimlenir,üzerine bol tarçın ve kırılmış cevizler konur.
yumurta-şeker çırpılır,un , kabartma tozu eklenerek elle çırpılır elmaların üzerini kapatacak şekilde tepsiye yaydırılır 170 derecede 30 dk pişirilir.
Fırından çıktıktan 5 dk sonra çay bardağı ile kesilir,pudra şekeri ekilip servis yapılır.

Yorumlar

Ellerine sağlık canım harika görünüyor. Bir tane aldımmm...Sevgilerimle,
Unknown dedi ki…
çok güzel bir tarifdir sevgili hilalin,ellerine sağlık seninde
sevgiler
Saglıklımutfak dedi ki…
Dilekcim ellerine sağlık canım. Afiyet şeker olsun:)
Unknown dedi ki…
oFFFF...bU SÜPER BİŞİ.....Dilek hanımcığım tarifi not aldım.Muhakak yapacağım.Benim bloğada beklerim
Dilekçiğim bende ok yaparım .Çok hafif ve lezzetli sunumu kolay bir tatlı Çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Unknown dedi ki…
ellerinize sağlık harika görünüyor....
Gönülünce dedi ki…
Ben bu tarifi şimdi ilk sende gördüm ve bayıldım...İlk fırsatta denemeliyim...Ellerine sağlık canım...
Unknown dedi ki…
tam bir lokma da yenilecek olmuş,
elinize sağlık.........
Dilek'le Mutfakta dedi ki…
selam, benim de adım Dilek ve Dilek'le Mutfakta isimli bloğum var ama daha yeni..bloğunuzu inceledim..harika yemekler yapmışsınız..eliinize sağlık..sizde beni izlerseniz memnun olurum adaşım..teşşkr..dilektoksoy.blogspot.com
Hülya dedi ki…
Tarifi denedim.çok beğendim.Değişik bir tat.Yerken acıbadem kurabiyesi tadıda veriyor.
yeni hayat dedi ki…
tariflerinizi çok beğenerek takip ediyorum ve uyguluyorum, ellerinize sağlık. bunlar yuvarlak kesildiği için illaki servis tabağına koyulamayacak şekilsiz parçalar çıkacak öyle değil mi bir tek aklıma takılan bu oldu?
Adsız dedi ki…
Merhaba, cok lezzetli gözüküyor, elinize saglik. Acab büyük boy firin tepsisinde yapmak istesek, üstünün keki icin bi yumurta fazla koysak yeterli gelir mi? Sevgiler, Feyza