KÖSTEBEK PASTA





geçtiğimiz günlerde komşularıma kahve yanına yaptım bu pastayı,  porsiyonluk olan köstebek pastayı daha sık yapıyorum değişiklik olsun dedim, çok beğenildi siZler de deneyin dedim işte tarif:))))
MALZEMELER:
kek için
4 yumurta
1,5 bardak toz şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
4 kaşık kakao
3 bardak un  
KREMASI
3 bardak süt
2 kaşık un
2 kaşık nişasta
6-7 kaşık şeker
krem şanti -vanilya
  muhallebiyi pişirip iyice soğutalım,krem şantiyi yarım bardak süt ile çırpıp pişip soğuyan muhallebiye ekleyip iyice mikserle çırpalım dolapta bekletelim.
YAPILIŞI  :
KEK MALZEmesini çırpıp 26 cm çapındaki kelepçeli kalıbı yağlayıp unlayıp isterseniz altına yağı kağıt serip 180 derecede pişirelim. Kek iyice soğuduktan sonra kenarlarından 2 cm kadar pay bırakarak ortasını kaşıkla oyalım.bu kısma az krema sürüp üzerine muzları dizelim kalan muhallebiyi de kubbe olacak şekilde üzerine yaydıralım ortadan çıkan kek kırıntılarını rondodan geçirip üzerini  kaplayalım.

Yorumlar

durme durme dedi ki…
Çok lezzetli görünüyor elinize sağlık.
yeni hayat dedi ki…
gördüğüm en düzgün köstebek pasta:)) ellerinize sağlık!
AsOrTiK dedi ki…
denemek istiyorum, çünkü çok güzel görünüyor.
senin tariflerini çok beğeniyorum dilek'çim.
eline sağlık
öpüyorum seni
Nurşen Aksoy dedi ki…
Çok güzel bir pasta olmuş,bayıldım...Ellerine sağlık,Dilekcim..
Unknown dedi ki…
Ne de güzel görünüyor, elinize sağlik
Unknown dedi ki…
Harika görünüyor ellerinize sağlık.