İŞKEMBE ÇORBASI-ETLİ LAHANA SARMASI



İŞKEMBE ÇORBASININ ETLERİNİ SEVMESEM DE SÜZEREK YERİM ve de sık sık yaparım,ben ET VE BALIK KURUMU ndan jöle işkembe alıyorum,çok pratik oluyor.
MALZEMELER:
300 gr kadar jöle işkembe
2 kaşık un
tuz-su
TERBİYESİ İÇİN:
Yumurta sarısı-yarım limon suyu
ÜZERİ İÇİN:
sirkeli sarımsak
YAPILIŞI:
işkembeyi tuz ve yeterince su ile düdüklü tencere de 15 dk kadar haşlıyorum daha sonra soğuk su ile sulandırdığım 2 kaşık unu kaynayan çorbaya ekleyip kıvam almasını sağlıyorum etler yumuşayınca 1 yumurta sarısı ve yarım limonun suyunu çırpıp çorbanın terbiyesini yapıyorum bir kez fokurdatıp altını kapatıyorum.Üzerine tereyağ yakıp sirkeli sarımsakla servis yapıyorum.

Yorumlar

ELLERİNE SAĞLIK CANIM:)
HER İKİSİDE MÜKEMMEL OLMUŞ
:))
sarımutfak-hande dedi ki…
bende yapayım ellerine sağlık çok güzeller sabah sabah canım istedi:)))
AHLâM'DaN dedi ki…
Çorbadan 1 kase eşim için alabilirmiyim o çok sever.ben de lahanadan istiyorum.ellerine sağlık
Beşparasız dedi ki…
İşkembeyi hiç sevmem ama eşime bende yapmıştım birkaçkez jöle işkembeden..Maretinde var işkembesi migroslarda bulunuyor ..

Ama sarma süpeeer gözüküyor çok çok severim onuuu :)

Ellerine sağlık...
durutarifler dedi ki…
İkisine da bayılırım
Ben unlu çorbaları bile işkembeye benzetmek için içine sirke sarımsak katarım
Ellerine sağlık
İyi haftalar
durme durme dedi ki…
her ikisi de favorimdir, nefis görünüyorlar, ellerine sağlık.sevgilerle...
makale dedi ki…
İkiside çok güzel ve harika gözüküyorlar ama ben kesinlikle çorbayı tercih ederim
The Cook Department dedi ki…
ımmmmhh ikiside çok güzel gözüküyor ellerinize saglık..