PATATESLİ KÖFTE



dün portakalağacında patatesli köfteyi görünce hemen yapmalıyım dedim fakat orada yeşillik kullanmamışlar ayrıca 2 patates bana az geldi kendime göre uyarlayıp yaptım çok lezzetli oldu.

MALZEMELER:

1 su bardağı ince bulgur

3-4 tane ortaboy haşlanmış patates

1 tane küçük soğan(rende)

tuz-kırmızı biber-karabiber-kimyon

2 kaşık biber salçası

bulguru sıcak su ile ıslatın içine küçük bir soğan rendeleyin,salçayı ve baharatları koyup yoğurun daha sonra iyice ezilmiş patatesleri ekleyip şekil verin tarifte yeşillik yoktu ben biraz taze soğan ve maydanoz ekledim.

Yorumlar

ELLERİNE SAĞLIK CANIM MMMMMM:)))
Unknown dedi ki…
Bayılırım sunumda harika ellerine sağlık canım öpüyorum.
durme durme dedi ki…
Son günlerde bu tarifle çok karşılaşır oldum, merak ettim, çok lezzetli görünüyor. Eline sağlık. Sevgilerle...
HaticeMutfakta dedi ki…
Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Unknown dedi ki…
Ben biraz kizgin zeytin yag ekledim tarife daha lezzetli oldu. Elinize saglik