MARMELATLI DÜĞME KURABİYE

1 paket yumuşamış margarin
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 yumurta (sarısı içine beyazı dışına)
Aldığı kadar un
HİNDİSTANCEVİZİ
İstediğiniz bir marmelat (Ben kayısı kullandım)
YAPILIŞI: yumurta beyazı ve hindistancevizi hariç tüm malzemeyi yoğurup ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp avucumda ortalarını parmakla bastırıyorum önce yumurta akına sonra hindistan cevizine bulayıp tepsiye diziyorum daha sonra ortalarına 1 çay kaşığı dolusu marmelat koyup fırınlıyorum.

Yorumlar

çok güzel misafir içinde şık bir kurabiye ellerinize sağlık...
Unknown dedi ki…
Ellerine sağlık canım,çok güzel olmuş kurbişler :)
Afiyet şifa olsun..
Mutlu haftalar diliyorum..
Sevgilerimle..
bırtutamkekik dedi ki…
çok sevimli olmuşlar:)
hindistan cevizinin kokusu geldi buralara kadar canısı...
ellerine sağlık..
gönül dolusu sevgilerimle...
Şirince Tatlar dedi ki…
Dilekciğim kurabiyelerin nefis görünüyor, çayın yanına ne güzel de gider..ellerine sağlık
mutfagabuyrun dedi ki…
kurabiyeler çok güzel görünüyor canım.vişneli denemyi düşündüm.sanırım yakışır vişnede.ellerine sağlık.sevgiler.
Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık kurbişler ha
rika.İnşallah ilk fırsatta ziyareti
ne gelicem öpüyorum.
zeymurancafe dedi ki…
çok güzel gorunuyor canım ellerıne sağlık
Gönülünce dedi ki…
Bayıldım görüntüye yanına kahvede olsa daha ne olsun:))...Ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...
sarımutfak-hande dedi ki…
karar verdim çay saatimde blog gezmicem sonra canım çekiyor çay boş gitmiyor:(((((
ellerine sağlık olsada yesem:)))
kucak dolusu sevgilerimle...