ÇAYDANLIK KAPAĞI BÖREĞİ

YAĞDA KIZARTILMIŞ HALİ
FIRINLANMIŞ HALİ


MALZEMELER.:
  • 5 adet yufka
  • Sıvıyağ
  • İÇİ:
  • 3 adet haşlanmış patates(ezilecek)
  • 50 gr beyaz peynir
  • tuz
  • karabiber
  • YAPILIŞI:
  • Ezilmiş patatesin içine peynir tuz karabiber ilave edip iç harcını hazırlıyoruz.
  • 5 adet yufkanın her katının arasını sıvıyağ ile yağlayıp,çaydanlık kapağıyla kesiyoruz.Hazırlanan içten ortasına koyuyoruz poğaça şeklinde kapatıyoruz.
  • Dondurucuya atıyoruz.Dondurucudan çıkarttıktan sonra üzerine sıvıyağ sürüp,çözülmeden fırına veriyoruz.
  • 200Cde kızarana kadar pişiriyoruz.
  • İSTERSENİZ SIVIYAĞDA TAVADA DA KIZARTABİLİRSİNİZ.

Yorumlar

olsada yesek suzan dedi ki…
pratik bir börek iki şekilde de yapılması güze ellerine sağlık canım hayırlı ramazanlar...
Miskokulu Lezzetler dedi ki…
Çok hoşuma gitti hem pratik hemde çok hoş görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler...
GÜLSÜM dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR....
mutfagabuyrun dedi ki…
hem kolay hemde çok lezzetli olmuş canım.dondurucuda saklanmasıda harika bene.ellerine sağlık.öpüyorum.
ANNEMİNELİ dedi ki…
Canım merhabalar; uzun zamandır haberleşemedik,ben buralarda yoktum. Dondurmalı blogu incelermisin bir yarışma yapıyor.Katılmak istersen telefonunu vereyim. Hemen cevap verirsen sevinirim.öptüm...
reyhane dedi ki…
Süper,ben de yapacağım.