BAKLAVA YUFKASI İLE KADAYIFLI SARMA









tatlının tarifini
http://muhteremleafiyetle.blogspot.com/2009/09/hazir-baklava-yufkasindan-kadayifli.html görüp yaptım biz çok beğendik.
MALZEMELER:
1 PAKET bim marketten alınmış baklavalık yufka
300 gram çiğ kadayıf,
2 su bardağı iri öğütülmüş ceviz,
Tarçın,
300 gram tereyağ,
Şerbet Malzemesi;
5 su bardağı toz şeker,
5 su bardağı su,
1 paket vanilya
YAPILIŞI:
Şerbet malzemelerini kaynatıp, soğumaya bırakın.
Tereyağını eritin.Baklavalık yufkaların 4 tanesini tezgaha serin.
En üstteki yufkanın üzerine, didikleyerek kadayıf yerleştirin.
İri öğütülmüş ceviz içi ve tarçın serpin.
Hepsinin üzerine 2-3 kaşık tereyağ gezdirin.
ÇOK SIKI OLMAYACAK ŞEKİLDE RULO YAPIN 2 ŞER PARMAK ARALIKLARLA KESİP TEPSİYE DİZİN.
artan tereyağını üzerine gezdirin,200 derecede pişirin. tatlının soğuk şerbetin ılık olması gerekiyor.


Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım ellerine sağlık harika görünüyor öpüyorum...
Pembe Tatlar dedi ki…
O ellerine sağlık canım harika gözüküyor yiyenlr afiyetler olsun...
fatma.482008@hotmail.com dedi ki…
tatlı muhteşem görünüyo tarifini sabırsızlıkla bekliycem ellerine sağlık arkadaşım
dogada.blogspot.ru dedi ki…
Dilekçim bu bayram bende aynı tatlıyı yaptım baklava yufkasıyla içine kadayıf ceviz koyup sardım çok güzel oldu yanlız resimlerim acele çekildiği için güzel çıkmadı bayram olduğu içinde fazla uğraşamadım senin resimlerin güzel çıkmış ellerine sağlık canım çok öpüyorum sevgiler
made in funda dedi ki…
dileçiğim tatlın nefis.ellerine sağlık...