SALATALIK TURŞULARIM







Yorumlar

Unknown dedi ki…
Hamarat arkadaşım turşular reçeller
hazır kışa maşallah sana.Reçel yap
tığın inciri nerden aldın yazarsan
sevinirim.Bereketli iftarlar kocaman öpüyorum...
Esra dedi ki…
Ellerinize sağlık kış hazırlıkları yavaş yavaş tamamlanıyor:)
Dilek Mutfakta dedi ki…
Deryacım reçellik incirlerin zamanı geçti mayıs- haziran ayında toplanıyor onlar pazarlarda bolca bulabilirsin.
Pembe Tatlar dedi ki…
ohh canım sen başlamışın yapmaya...
allah ağız tadıyla yemek nasip etsin...
emin dedi ki…
merhaba
fotoğrafiniz çok güzel miş o kendin mi yöksa?
şakaydi,pardon ben şakci bi adam'mim.
çok güzel bir webloginiz var.
Emin
Adsız dedi ki…
dilekciğim ellerine sağlık.bir ricam olacak yazılar çok silik başka bir fon seçsen seviniriz,malum biz yaşlıyız zor görüyorum.resimlerde net değil emeğine yazık,fotoğraf makinenden mi acaba.
tariflerin çok güzel sürekli not alıyorum.
jale
Magia da Inês dedi ki…
Olá amiga! Passei para rever seu cantinho que é tudo de bom!
Lindas e nutritivas... todas essas
delícias...
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil
Dilek Mutfakta dedi ki…
Jale hanımcım isteğiniz üzerine şablonumu değiştirdim,sanırım artık yazıları daha net görürsünüz,blog adını yazmadığınız için ziyaretinize gelemedim,tekrar beklerim.