SAÇAKLI POĞAÇA-PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ-29-


http://karabiberinmutfagi.blogspot.com arkadaşımızın evsahipliği yaptığı etkinliğe saçaklı poğaçayla katılıyorum kolay gelsin arkadaşım..
MALZEMELER:
1 Su Bardağı Ilık Süt
1/2 Su Bardağı Sıvı Yağ
Yarım Su Bardağı Yoğurt
1 Yumurta (akını hamura katabilirsiniz, sarısı üzerine sürülecek)
1 Tatli Kaşığı Tuz
2 Tatli Kaşığı şeker
1 Paket Toz Maya
Aldığı Kadar Un (Yumusak Bir Hamur Olacak Kadar)
Ic Harcı :
250 gr. Beyaz Peynir rendesi
Maydanoz
YAPILIŞI:
toz mayayı una karıştırıp ortasını açın diğer malzemeleri ekleyip oldukça yumuşak bir hamur yoğurun üzerini örtüp mayalanması için en az yarım saat ılık bir ortamda bekletin daha sonra hamurdan mandalina kadar parçalar koparıp elde yuvarlayıp tepsiye dizin üzerine yumurta sarısı sürüp tepsi mayası geldikten sonra fırınlayın(yumuşak olması için fırının içine 1 kase su koyabilirsiniz)pişen poğaçaları ortadan kesip paynirli maydanozlu harcı dışarı taşacak şekilde doldurun ayrıca tekrar maydanoza batırabilirsiniz,kolay gelsin .......

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Canım şablonu beğenmene çok sevindim çok uyumlu oldu,poğaçalar enfes bir tane aldım ellerine sağlık sevgiler...
Adsız dedi ki…
selamlar.ne güzel ve iştah acıcı bir masa..eline saglık.poğacalarda harika..sevgiler.
http://hunerliellr.net
Adsız dedi ki…
canım ellerine sağlık ne güzel bir masa hazırlamışsın olmadı bensiz nasıl yedin bunca şeyleri afiyet olsun sevgi ve selamlar kocaman öpücükler..
Adsız dedi ki…
canım ellerine sağlık ne güzel bir masa hazırlamışsın olmadı bensiz nasıl yedin bunca şeyleri afiyet olsun sevgi ve selamlar kocaman öpücükler..
hayatkazanbenkepce dedi ki…
KANAPE TARZI POĞAÇALARIN ÇOK ŞIK OLMUŞ ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...
SOFRAM dedi ki…
Canım sayfan çok gezel olmuş, masa dersen harika, ne güzel mamalar hazırlamışsın misafirlerine hele saçaklıya bayıldım, çok severiz biz bu poğaçayı,senin tarifinle denerim inşallah bir ara, ellerine sağlık güzelim,öptüm, sevgilerimle...
sarımutfak-hande dedi ki…
cnm poğaçalar harika ellerine sağlık olsada yesem :):)
Adsız dedi ki…
Harika olmuslar, ellerine saglik canim. Sevgiler.
Unknown dedi ki…
Poğaça benim vazgeçilmezimdir.görünce yine canım çekti
ellerine sağlık
sevgiler
Unknown dedi ki…
dilekçim ülkü pastanesinin saçaklı poğçaları nefis olur bilirsin belki görüntüsü onlar gibi eminim tadıda nefistir eline sağlık sevgiler
kelebeklisaniyeler dedi ki…
Ellerine saglik canim,çok guzel bir masa hazirlamissin,hersey harika gorunuyor...sevgilerimi yolluyorum...
Adsız dedi ki…
dilekcim poğaçalar harika ellerine sağlık.bayılırım bu poğaçaya.aslı börek te çok güzel yapıyor.bir tane aldım,teşekkürler,ay 1 tane yetmedi 1 tane daha aldım.sağolasın.
cerenimo(jale)