KADINBUDU KÖFTE


MALZEMELER:
Yarım kilo kıyma
2 orta boy soğan
1 çay bardağı haşlanmış pirinç
1 yumurtanın sarısı
maydanoz
Karabiber, tuz.
KIZARTMAK için:
3 yumurta (çırpılmış)
Yarım su bardağı un ,GALETE UNU
Kızartmalık yağ
YAPILIŞI:
Kıymanın 1/3’ü , ince doğranmış soğanla beraber çok az yağda kavrulur. Soğuduktan sonra çiğ kıyma, yumurta, karabiber, tuz ve haşlanmış pirinç ile karıştırılır, yoğrulur ve köfte büyüklüğünde parçalar koparılarak önce una daha sonra çırpılmış yumurtaya bulanarak kızgın yağda kızartılır... Ben,un,yumurtadan sonra galete ununada buladım daha çıtır oluyor..

Yorumlar

Disalce dedi ki…
benimde aklımda aslında...bu köfteleri ilk defa bir yerde yemiştim...tadını beğendim...ama eşim çok yağlı oluyor diye pek sevmedi..onun için yapamıyorum...

ellerine sağlık..ben seviyorum valla.....

sevgiler canım...
. dedi ki…
KADIN BUDU KÖFTEYE DAYANAMAM DILEKCIGIM,ELLERINE SAGLIK PEK GÜZEL OLMUS.
CANIM AFIYET SEKER BAL OLSUN SIZE.
GÜZEL ILTIFATIN ICIN COOOOK TESEKKÜR EDERIM TATLIM.
HAYIRLI CUMALAR DILERIM,SEVGILER BENDEN:)
NiNo dedi ki…
harika olmus canim ellerine saglik
Adsız dedi ki…
selam.köte harika görünüyor..bu tabagı alayım ben:)))eline saglık canım..sevgiler.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim ben yokken yine harika tarifler eklemişsin hepside sevdiğim lezzetler ellerine sağlık canım benim
ben tam iyileşmeden
kardeşim çok ağır bir kalp krizi geçirdi dün yoğun bakımdan çıktı şimdilik durumu iyiye gidiyor onun için sizlerden uzak kaldım bu gün biraz oyalanıp sıkıntılarımı dağıtmak için bloğumla uğraşmak istedim kucak dolusu sevgilerimle sağlık , mutluluk , huzur dolu bir hafta sonu diliyorum canım
Adsız dedi ki…
canım ne güzel olmuş bu kadınbutları eline koluna sağlık bende hep denemeyi düşünüyorum bir türlü deneyemedim inşallah deneyecegim iştah kabartıyor valla hoşçakal...sevgiyle kal...mutlu kal.... hayriye73
SOFRAM dedi ki…
Dilekciğim ellerine sağlık güzelim çok güzel olmuş köfteler, bizde çok seviyoruz bu köfteyi, afiyetler olsun.
Bu arada dünya kadınlar günün de kutlu olsun canım, öpüyorum, sevgilerimle...
SeyyAh dedi ki…
Ne kadar da severiz... Hele de hanımcımda (soframdan) bir güzel yapar ki..
Ellerinize sağlık...