PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ 12 MİNİ PİZZA

www.tarifdunyasi.blogcu.com arkadaşımızın evsahipliği yaptığı etkinliğe mini pizzalarımla katılıyorum.Kolay gelsin arkadaşım..
MALZEMELER:1 su bardağı ılık süt, 1su bardağı ılık su, 1 paket yuva maya, 1 bardaktan biraz az sıvıyağ, tuz, aldığı kadar un, 150 gr kadar yumuşak tereyağ
YAPILIŞI:1 bardak ılık suda mayayı eritip tüm malzemeyle hamurumuzu yoğuruyoruz.150 gr tereyağını ilave edip yedirene kadar tekrar yoğurup 10 dk kadar hamuru mayalandırıyoruz.Küçük mandalina kadar parçalar koparıp elde şekil veriyoruz ortalarına bastırarak tepsiye diziyoruz kenarlarına yumurta sarısı sürüp iç malzemeleri yerleştiriyoruz.Bu şekilde yarım saat kadar tepsi mayasının gelmesini bekleyip pişiriyoruz.AFİYET OLSUUUNNNNN.....
NOT:ben iç malzeme olarak lor peyniri,domates,biber kullandım arzuya göre sucuk,salam,sosis kullanılabilir o zaman üzerlerine birer kaşık ketçap ve kaşar rendesi koyabilirsiniz.

Yorumlar

dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim bu harika pizzaları ben alıyorum kimse görmeden sabah 5,5 ta kalkacağım sabahada birşeyde kalmadı görüntüsüne daynamadım canım ellerine sağlık sevgilerimle
SOFRAM dedi ki…
Dilekcim pizzalar harika görünüyor, çok seviyorum ben bu tip pizzaları,çayla da ne güzel gider hani, sabah kalktığımızda her yer bembeyazdı, çok ta güzel kar yağıyordu, çayımı aldım oturdum camın yanına, hem çayımı içtim hem karın yağışını seyrettim. Eh çayımın yanında bu pizzalardan olsa hiç fena olmayacaktı.Ellerine sağlık canım, sevgiyle öptüm...
Adsız dedi ki…
canım aldım tarifini allah razı olsun eline saglık sevgiler
Dilek Mutfakta dedi ki…
Fatmacım-Gül ablacım afiyet olsun..
Adaşımm ellerine sağlık pizzalar çok nefis görünüyor


sevgiyle kal
Dilek Mutfakta dedi ki…
adaşım buyur afiyet olsun
Adsız dedi ki…
dilekçim ellerine saglık çok güzel görünüyortlar muhakkak deneyecegim.
Yemek saati sitesi açılmış ama arkadaşlar yok bende tasadüf açtım diger arkadaşlarımızda gelir inşallah senin sitene ugruyorlardır sen küçük bir duyuru yapsanda tekrar toplansak güzel olur valla aç kapa artık bıktık valla 5 yıl garantiliymiş baksana öptüm canım kolay gelsin.... hayriye73
Melek* dedi ki…
CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ GERÇEKTEN ÇALIŞIRKEN YANİ BEKARKEN SABAHLARI ÇAYIN YANINA DEVAMLI ALIRDIM PASTANEDEN SENİNKİDE HAZIR GİBİ OLMUŞ
Dilek Mutfakta dedi ki…
Hayriyecim ziyaretin için teşekkürler evet site açılmış haberim var ama pek fazla gelmeyi düşünmüyorum 3 kere hayal kırıklığı yaşadıktan sonra artık zor..
kirazdünyası dedi ki…
bu pizzaları hep çok sevmişimdir mutlaka tarifini deneyeceğim,
ellerine sağlık.
DİDEM ÖZCAN dedi ki…
Çok güzel olmuş, bayılırım mini pizzalara ben:)

Ellerine sağlık,

Sevgiler....