LAHANA SALATASI

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATLERİ ETKİNLİĞİ 11
www.hobievigardenya70-mutfak.blogspot.com arkadaşımızın evsahipliğini yaptığı etkinliğe lahana salatasıyla katılıyorum teşekkür ederim,kolay gelsin arkadaşım
MALZEMELER:2 ortaboy kurusoğan,2 tane rendelenmiş havuç, 1 orta boy lahana, 2 bardak pirinç, dereotu, maydanoz,nane,1 kaşık tozşeker,karabiber,kırmızıbiber dolmalık fıstık,kuşüzümü
YAPILIŞI:2 soğan yemeklik doğranıp zeytinyağında kavrulur,rendelenmiş havuçlar eklenip bir iki döndürüp dolmalık fıstık ve kuşüzümü konur. Lahana küçük küçük kıyılır soğanlara eklenir biraz kavrulup 2 bardak pirinç eklenir bir süre daha kavrulduktan sonra 2,5 bardak sıcak su ve şeker konup yeşillikler ve baharatlar eklenir bir kez karıştırılıp altı kapatılır 10-15 dakika kadar dinlendirilir, hazırlanan pilav kek kalıbına sıkıştırılarak konur mümkünse servisten önce 1 gece bekletilir.Ters çevirilerek servis yapılır.AFİYET OLSUNNNNN......

Yorumlar

EZGi :)) dedi ki…
ne kadar enfes ve şık görünüyor.llerine saglık canım
sevgiler
Baharcicegi dedi ki…
Pirincle degisik olmus,görüntüsü nefis malzemesi bol besleyici bir salata olmus eline saglik canim
dogada.blogspot.ru dedi ki…
DİLEKÇİM BAŞIMIN ÜZERİNDE YERİN VAR CANIM İNŞALLAH BERABER BU HAZIRLADIKLARIMIZI YEMEK KISMET OLUR NE GÜZEL TARİFLER KOYMUŞSUN SALATA MUHTEŞEM OLMUŞ ÇOK DEĞİŞİK GELDİ LAHANA ÇOK YAKIŞMIŞTIR EMİNİM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÖPÜYORUM CANIM
NASIL OLDUN UMARIM DAHA İYİSİNİNDİR DİLEKÇİM
SOFRAM dedi ki…
Dilekcim günaydın canım, lahana salatan çok güzel olmuş canım, sunum da harika, ben de biraz daha farklısını yaparım, çok severim bu lezzeti ellerine sağlık canım,sevgiyle öptüm...
Dilek Mutfakta dedi ki…
benim gibi lahana dolması saramayanlar için çok pratik tek tek uğraşmadan dolma işte...Gül ablacım daha iyiyim teşekkür ederim.
Gönül dedi ki…
dilekcim bu ne güzel olmuş yaa dur bende yapıyım dolma konusunda çok iyi değilim çzünkü hemde pratik :))) elelrine sağlık canım..sevgilerimle
Adsız dedi ki…
CANISI,TARİFİ ALDIM GİDİYORUM,ELLERİNE SAĞLIK,BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

AKDENİZDEN KUCAK DOLUSU SEVGİLER BIRAKIYORUM GİDERKEN...
Adsız dedi ki…
merhaba civciclere bayıldım ellerine sağlık çok şirin bir görüntü var
yiyenlere afiyet olsun
www.1976ozdek.blogcu.com