KAHVE KURABİYESİ

MALZEMELER:2 yumurta,250 gr oda ısısında margarin,1 bardak pudra şekeri,kabartma tozu,vanilya,200 gr(yaklaşık 1 paket)nişasta,aldığı kadar un
YAPILIŞI:yumuşak margarin ve pudra şekeri birbirine yedirilir ,diğer malzemelerde eklenerek ele yapışmayacak bir hamur hazırlanır,istenirse damla çikolata ilave edilir şekil verilerek yağlı kağıt serilmiş tepside fazla kızartmadan pişirilir. Fırından çıkınca üzerine pudra şekeri ekilir,kahvenin yanında ikram edilir..Afiyet olsuuunnn.....

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Kurabiyeler cok nefis olmus canim ellerine saglik sicacik cayin yaninda ohhh ne guzel yenirdi.
sevgilerimi biraktim
Dilek Mutfakta dedi ki…
özgülün tarifleri ziyaretiniz için teşekkürler bende size geliyorum az sonra.
dogada.blogspot.ru dedi ki…
dilekçim maşallah hızına yetişilmiyor sizin evdekiler çok şanslı bu güzel lezzetleri tadıyorlar ellerine sağlık canım kurabiyeler hakikaten güzel bir kahveyle tadına doyulmaz sevgiler
Dilek Mutfakta dedi ki…
gül ablacım sorma tarif koyucam diye hergün bişeyler yapıyorum yeni heves şimdi lezzetleri tadıyorlarda bunlar bize kolesterol,trigliserit,şeker olarak geri dönecek...
SOFRAM dedi ki…
Canım ya bende başlığı okuyunca kahveli kurabiye sandım, malzemelerde kahve arıyorum, bulamayınca tarifi okudum da anladım olayı, senin meşhurdur kahvelerin, ellerine sağlık canım, kurabiyeler de çok güzel, benim kahveyle aram yok çayın yanında alayım kurabiyemi, ellerine sağlık canım , sevgiler...
Dilek Mutfakta dedi ki…
sofram sende öğrenmişsin bak ben acayip kahveciyimdir o yüzden herşeyi kahveyle yakıştırıyorum heralde.sana çay yaparız..
Adsız dedi ki…
Selam canim,
Etkinlige katiliminla vermis oldugun destekten dolayi cok mutlu oldum, cok tesekkür ederim.
Kurban bayramini ve ardindan gelen yeni yilini en icten dileklerimle kutluyorum, mutluluklar diliyorum...
mmm harika bir lezzet hazirlamissin, ellerine saglik...
Unknown dedi ki…
selam arkadaşım kahveyi görür görmez hemen damladım kurabiyeyle bende kahve çok severim birde çikolata ellerin dert görmesin sağlıkla kal hayırlı bayramlar ve güzel bir yıl dilerim
nanekokusu dedi ki…
SELAM CANIM,
KANDİLİN MUBAREK OLSUN ÖPÜLDÜN
SEVGİLER SELAMLAR.